• V modernom svete biznisu je zbytočné byť kreatívny a originálny, pokiaľ to neviete predať. Nemôžete čakať od šéfov, že rozpoznajú dobrý nápad, pokiaľ im tento nie je prezentovaný výborným obchodníkom.

       David M. Ogilvy

  • Základom úspechu je byť chamtivý, keď majú ostatní strach, a naopak mať strach, keď sú všetci chamtiví.

       Waren Buffett

  •  Kto chce nahor, musí najskôr ohnúť chrbát nadol.

        Murphyho zákon

  • Schopnosť zamerať svoju pozornosť na dôležité veci je vymedzujúca definícia manažérskej inteligencie.
    Robert J. Shiller
  • Vzťah zvaný dôvera závisí od našej ochoty prihliadať nielen na svoje vlastné záujmy, ale aj na záujmy iných.
    Peter Farquharson

  • Keď vidím problémy, ktoré sa na mňa valia, stojím a čakám. Viem,  že najmenej deväť z desiatich sa stratí skôr, než ku mne prídu.
    Calvin Coolidge

  • Je lepšie zažať sviečku, než nadávať na tmu.
    Čínske príslovie

  • Tráviť čas so zákazníkom je pravdepodobne ten najlacnejší kurz, ktorý môžete o vzťahu k zákazníkovi absolvovať.
    John Chambers

  • Vo svete biznisu nedostanete to, čo si zaslúžite, dostanete to, čo si vyjednáte.
    Chester L. Karrass

  • Učte sa z omylov iných. Nebudete žiť dosť dlho na to, aby ste sa stihli naučiť všetko len z vlastných omylov.
    Murphyho zákon

  • Porozprávaj mi o svojich snoch a ja ti poviem, aký bude tvoj život. Hovor mi o svojich motlidbách a ja napíšem históriu tvojej duše. Hovor mi o svojich žiadostiach a poviem ti, čo dostaneš. Povedz mi, čo hľadáš, a ja ti poviem, aký si. Nechcem vedieť, čo máš. Chcem vedieť, čo chceš mať. Nestarám sa o to, čo máš. Nechaj si to. Zaujíma ma iba to, čo nechceš, a to, po čom túžiš. Nie to, čo si dosiahol, ale to, čo si ešte nezískal, a to, čo za tým nasleduje. Chcem poznať to, o čom rozmýšľaš vtedy, keď snívaš. Chcem poznať ideál, ktorý si staviaš pred seba. Veci, ktoré považuješ za vynikajúce, to čo hľadáš a po čom vo svojom srdci túžiš. Tým sa určuje veľkosť človeka.
    Hugh Black

  • Snažte sa o to, aby vaše produkty a služby boli iné, než u ostatných. A zákazníci k vám prilnú ako lepidlo.

  • Lepšie je mať 1% z práce 100 ľudí, ako 100% z vlastnej driny.